Rezumat fic

23 May

Buna!Eu sunt Monica si am hotarat sa scriu un fic care nu are legatura cu Twilight.

REZUMAT

Gemenii Mia si Matt sunt dansatori de la patru ani.Dar la sfarsitul unui concurs de dans Mia vede ceva ce o face sa ia hotararea de a se muta din oras.Matt a fost de acord sa o insoteasca,dar cu conditia de a nu se lasa nici unu de dans.Acum ei s-au mutat din New York in L.A.Se muta la o noua scoala,isi fac noi prieteni dar si noi dusmani…Ficu se numeste “Dance with me”

7 Responses to “Rezumat fic”

  1. bebelusha2002 May 24, 2010 at 2:55 pm #

    foarte frumos:X:X:X:X:X:X:

  2. bebelusha2002 May 24, 2010 at 2:56 pm #

    cand apare primul cap?

  3. Dyana May 24, 2010 at 4:25 pm #

    imi place ideea , spor la scris si inspiratie din plin … kisses,Dyana! :*:*>:D:D<

  4. audry88 May 25, 2010 at 3:28 pm #

    cand e primul cap?

  5. maria May 29, 2010 at 11:52 am #

    foarte tare ideea

  6. Dy@nn@ June 28, 2010 at 7:45 am #

    interesant

  7. Zipyღ September 19, 2010 at 1:41 pm #

    interesanta ideea
    si o spun intr-un mod placut
    let’s dance…oke:D eu ma duc la primul capitol:P

Leave a Reply

